Logga in

LEVERANS

Leveranskostnaden inom Sverige är 200 kr.
På beställningar med ordersvärde över 4999 kr är leveransen gratis!

Alla paket levereras med DHL, DB Schenker, UPS eller PostNord.

Varje försendelse som sänds från vårt lager är dubbelkollat och förpackad av 2 personer som kontrollerar varandra, de kollar om varor inte är skadade eller har några fabrikationsfel. Efter en sådan kontroll packas försändelsen. Varje paket tejpas ordentligt med original tejp med DAJAR logotyp vilket i det här fallet blir till en plomb.  Varje försändelse är försäkrad och fraktas som en känslig goods.

  1. Vi packar och skickar  99%  av våra produkter nästa arbetsdag efter att ha fått betalning.
  2. Vi kan inte skicka goods tills vi har fått betalning.
  3.  Alla varor är kontrollerade innan de förpackas. Vi använder oss av professionella förpacknings materialen och lyder alla fraktföretagets  instruktioner för att minska möjligheten att varorna skadas under transport.
  4. Vi levererar 99% av orders inom 5-10 dagar efter att ha fått betalning.
  5. Vi använder oss bara av professionella fraktföretag som DHL, DB Schenker, UPS och PostNord.
  6. Vår leveranstjänst är en hemleverans. För kunder som bor i höghus är leveransen till porten bara. Chaufförer är inte försäkrade för att bära produkter eller använda några hissar.
  7. För bulkorders vi reserverar oss för leverans i fler än bara en sändning.
  8. Under accepteringen av beställda produkter är köparen förpliktigad:
    a. att kolla paketet med en gång och bekräfta mottagandet,
    b. att öppna paketet och kolla varornas tillstånd samt kontrollera om dem stämmer överens med det man hade beställt. Dessutom är köparen    förpliktigad att bekräfta ovannämnda faktum,
    c. Kurir som verkar på säljarens uppdrag är förpliktigad att vänta tills köparen i hans närvaro kollar paketets tillstånd och innehåll.
  9. Klagomål angående mekaniska skador som orsakades under leverans ska vara  ansedda bara om kuriren eller fraktföretaget blir informerade om detta SAMMA DAG SOM LEVERANSEN SKER. Dessutom så ska skadeanmälan där skadade goods är specifierade undertecknad av både kunden och kuriren. Klagomål som görs efter leveransdagen ska inte vara ansedda i 100%. Köparen är också förpliktigad att skicka till säljaren en kopia på skadeanmälan.
  10. Efter leveransen av beställda goods alla förmåner och bördor kopplade till beställda goods samt någon risk inklusive en förlust eller skada ska vara vidarekopplade till Köparen.
Dajar
  • Om DAJAR
  • Vårt erbjudande
  • Våra märken
Leverans & Betalning
Kontakta oss
  • (från 8.00 till 16.00)
    0048 504 224 439

    E-mail: [email protected]

© 2020 Dajar.
IntegritetspolicyCookies

Denna sida använder cookies för att utföra tjänster och i enlighet med Cookies Policy. Du kan själv styra hur cookies används i din webbläsare.